دستگاه اذان گو الصلاه

//دستگاه اذان گو الصلاه

دستگاه اذان گو الصلاه

دستگاه اذان گو الصلاه با سالها قدمت در امور مذهبی و پخش اذان با محاسبه اوقات شرعی شهر شما در راس وقت شرعی هر نوبت ، نوای اذان را در مسجد یا محل کار شما به صدا در آورد.

امکان پخش صوت قرآن قبل از نوای اذان و همچنین پخش ادعیه مناسب پس از اذان بر روی دستگاه وجود دارد و شما میتوانید از منوی دستگاه هر صوت یا نوایی را انتخاب نمایید.

در حافظه دستگاه به تعداد مورد نیاز نوای اذان با صدای موذن های مختلف (از جمله استاد موذن زاده) و چندین صوت قرآنی با صدای قاریان مختلف و همچنین تعداد زیادی ادعیه قرار داده شده است که قابل انتخاب می باشند.

امکان انتخاب حالت رندم (Random) نیز برای پخش نواهای مختلف وجود دارد و تغذیه ولتاژ آمپلی فایر نیز توسط دستگاه اذان گو کنترل شده و در مواقع لزوم به طور اتوماتیک دستگاه آمپلی فایر روشن و یا خاموش خواهد شد.

لازم به ذکر است اوقات شرعی برای مدت ۱۰ سال برای دستگاه تعریف شده است که درنتیجه دستگاه تا ۱۰ سال بدون خطا نوای اذان را پخش خواهد نمود.

دستگاه دارای یک عدد ریموت کنترل کوچک و کارا می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و در صورت خرابی ریموت می توان آنرا در کمترین زمان ونزدیکترین محل تهیه نمود.

این دستگاه دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد که شرکت تکین سگال البرز مسئولیت هر گونه خرابی دستگاه را تا یک سال به عهده خواهد گرفت و نسبت به تعویض دستگاه اقدام خواهد نمود .

شایان ذکر است مدت خدمات پس از فروش دستگاه مادام العمر می باشد و شما با مراجعه به شرکت می توانید نسبت به تعمیر و یا به روز رسانی دستگاه خود اقدام نمایید.

طرز استفاده از دستگاه بسیار آسان است وشما فقط کافی است دستگاه اذان گو را به برق متصل نموده و برق و ورودی صدای سیستم صوتی خود را به دستگاه متصل نمایید. پس از آن شما می توانید منتظر پخش نوای اذان و صوت قرآن راس وقت شرعی شهر خود باشید.

۱۳۹۶/۱۱/۶ ۱۴:۴۴:۰۸